МАТЕМАТИКА 6 клас 2021 - 2022 навчальний рік
ЗВЕРТАЮ УВАГУ КОРИСТУВАЧІВ БЛОГУ: УРОКИ СТВОРЮЮ НА ПЛАТФОРМІ "ВСЕОСВІТА". ЩОБ МАТИ ЗМОГУ ЇХ ПЕРЕГЛЯДАТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ПОТРІБНО ЗАХОДИТИ НА "ВСЕОСВІТУ" ПІД СВОЇМ КОДОМ УЧНЯ (ВСІ МОЇ УЧНІ КОД ОТРИМАЛИ).
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Уроки 14.03.2022 - 15.03.2022 (3 уроки)
Урок 16.03.2022
Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел. Коефіцієнт буквеного виразу. (завдання: переглянути відеоурок і записати в зошит)
Урок 17.03.2022
Переставна і сполучна властивість множення (завдання: переглянути урок, пвторити правила, за бажанням записати в зошит вправи, що розв'язуються і відеоуроці; обов'язково в зошиті розв'язати вправи з підручника № 1265, 1276)
Уроки 21.03.2022 (2 уроки)
Розподільна властивість множення
Урок 22.03.2022
Урок 23.03.2022
Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ. (дивіться відеоурок і разом зі мною виконуйте вправи!)
Урок 24.03.2022
Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ. (виконайте разом зі мною вправи з підручника, домашнє завдання - у відео)
Урок 28.03.2022
Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ. (урок розміщено на Всеосвіті, заходьте за допомогою свого коду)
Урок 29.03.2022
Контрольна робота з теми "Множення і ділення раціональних чисел" (посилання на саму контрольну роботу!)
Урок 30.03.2022
Аналіз контрольної роботи. (урок відбудеться онлайн за посиланням, яке буде роздано у Вайбер-групі)
Рівняння. Розв'язування рівнянь.
Урок 31.03.2022
Подібні доданки та їх зведення (опрацюйте відеоурок, запишіть все в зошиті, виконайте самостійно за підручником № 1381, 1393)
Урок 04.04.2022 (2 уроки)
В уроці всі посилання прямі, тобто на Всеосвіту заходити не потрібно!
Завдання: подивитися відеоуроки (можна не записувати), виконати за підручником № 1379, 1391
Додаткове відео про розкриття дужок
Завдання: подивитися відеоуроки (можна не записувати), виконати за підручником № 1385, 1387
Урок 05.04.2022
Розподільна властивість множення. (пригадайте розподільну властивість множення)
Розкриття дужок за допомогою розподільної властивості множення для раціональних чисел.
Завдання: подивитися обидва відеоуроки, за потреби законспектувати, виконати за підручником № 1398, 1395
Урок 06.04.2022
Розкриття дужок, спрощення виразів. Розв'язування вправ.(покликання безпосередньо на відеоурок!)
Завдання: опрацювати урок, всі завдання записати в зошит.
Урок 07.04.2022
Уроки 11.04.2022 (2 уроки!)
Рівняння. Основні властивості рівняння.
Завдання: переглянути відеоуроки, прочитати параграф 31, стор. 241, вчити правила, розв'язати з підручника № 1416, 1418, 1422.
Відповіді перевірте за допомогою ГДЗ. Якщо будуть запитання, то пишіть в групу Вайбера.
Урок 12.04.2022
Завдання: опрацювати відеоурок, всі рівняння записати в зошит.
Урок 13.04.2022
Розв'язування рівнянь. Самостійна робота. (урок розташований на Всеосвіті)
Урок 14.04.2022
Розв'язування задач за допомогою рівнянь (посилання на відеоурок)
Уроки 18.04.2022 (2 уроки)
Розв'язування задач за допомогою рівнянь (посилання на відеоурок; все має бути записано в зошиті!; звіти надсилати НЕ ПОТРІБНО!)
Урок 19.04.2022
Розв'язування задач на рух складанням рівнянь. (посилання на відеоурок)
Урок 20.04.2022
Відеоурок про відсотки (на повторення, обов'язкове до перегляду перед основним відеоуроком!)
Розв'язування задач на відсотки складанням рівнянь (посилання на відеоурок)
Урок 21.04.2022
Самостійна робота (посилання на самостійну роботу!)
Уроки 25.04.2022
Контрольна робота з теми "Рівняння. Розв'язування рівнянь" посилання на тест
ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ТА ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ
Перпендикулярні прямі, їх побудова.
Виконайте за підручником # 1490, 1491, 1492, 1503
Урок 26.04.2022
1) Аналіз контрольної роботи (онлайн (якщо не буде повітряної тривоги та за умови виконання роботи не менше 75% учнів в класі), посилання буде скинуто перед уроком в групу)
2) Перпендикулярні прямі. Побудова. Розв'язування задач. (всі побудови виконати в зошиті!)
3) домашнє завдання: виконати № 1505, 1506
Урок 27.04.2024
Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих.
Самостійна робота з теми "Перпендикулярні прямі"
Відеоурок (виконати в зошиті всі побудови, запропоновані в уроці)
Урок 28.04.2022
Завдання: переглянути відеоурок, виконати вправи разом з вчителем. Виконати за підручником № 1496, 1498, 1508, 1510, 1512.
Уроки 02.05.2022
Координатна площина
Завдання: опрацювати обидва відеоуроки, виконати за підручником № 1537, 1540 (послідовно з'єднати означає, що проводите відрізок між отриманою першою точкою і другою, далі - другою і третьою і так поступово з'єднуєте всі точки. Останніми з'єднуєте останню задану точку й першу. У вас має вийти певна фігурка)
Урок 03.05.2022
Координатна площина
Перед уроком перегляньте ВІДЕО . Зверніть увагу на артикуляцію під час видавання звуків "А" та "И/І"
Урок 04.05.2022
Самостійна робота з теми "Координатна площина"
Приклади графіків залежності між величинами
Завдання за підручником: № 1568, 1573
Урок 05.05.2022
Графіки залежностей між величинами
Уроки 09.05.2022
Контрольна робота з теми "Перпендикулярні й паралельні прямі"
Альтернативне посилання на контрольну роботу.
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Урок 10.05.2022
Додавання і віднімання звичайних дробів (урок розміщено на Всеосвіті)
Урок 11.05.2022
Множення та ділення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа та числа за його дробом. (урок розміщено на Всеосвіті)
Урок 12.05.2022
Перевірочне тестування з теми "Дії із звичайними дробами"
Уроки 16.05.2022
Подільність натуральних чисел. Відношення і пропорції. (урок розміщено на Всеосвіті)
Урок 17.05.2022
Раціональні числа. Дії з раціональними числами. (урок розміщено на Всеосвіті)
Урок 18.05.2022
Подібні доданки та їх зведення. Розкриття дужок. (урок розміщено на Всеосвіті)
Урок 19.05.2022
Рівняння. Основні властивості рівнянь.(урок розміщено на Всеосвіті)
Тренувальна річна контрольна робота (для бажаючих, не на оцінку, а для перевірки своєї готовності до написання річної контрольної роботи)
Уроки 23.05.2022
Перевірочна самостійна робота.
Урок 24.05.2022
Річна (підсумкова) контрольна робота
Урок 25.05.2022
Урок корекції ЗВН. Синхронний режим.
Урок 26.05.2022
Урок розв'язування цікавих логічних задач.